Official Nodeka Board  

Go Back   Official Nodeka Board > Nodeka > General Discussion

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Old 12-10-2010, 09:48 PM
Iblis Iblis is offline
Apprentice
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 47
Default Mel's Trollic Songs

The following are Mel's Trollic Songs, taken off the ingame board and reposted here so that Thraka knows wtf I'm talking about.

All credit goes to Mel.

Introduction
------------

Da followin is gonna be a list of trollic songs. Most of dez gonna be comps...
campos...made by Mel. Me let Bork and Baleog make sum too, cause dey good
trolls. Well, dat an Mel liked Bork's favorite tings alot. Anyways.

Each song gone start wit da tune of da song, 'long wit instructions on
reading it, singing it, etc. If you like dez songs, dat good. And you can
give Mel platinum if you really like. Mel no complain.

As for live preformances...Mel no shore how often dem gonna happen. So stop
harassin Mel over gossip. Him got other stuff to do. 'sides, it take time
to make such great musik.

-Snoop Melie Mel

Last edited by Iblis; 12-10-2010 at 09:54 PM.
Reply With Quote
  #2  
Old 12-10-2010, 09:49 PM
Iblis Iblis is offline
Apprentice
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 47
Default Troll 'Steam

Dis song be to da tune of "Self Esteem" by The Offspring. Pause at da commas
and da periods.


Me beat you up 10 times today.
Me hit you hard, and you run away.
You come back, like wittle terd.
Me beat you 'gain, bone breaking heard.

Now me know, me hit real hard.
Hey shut up, me no retard!
Me gonna crush, you into pulp.
Swallow you family, in one big gulp.

Me cant help it, me is mitee.
It troll nature, to be so fighty.
All dis power, go to me head.
Get in me face, me make you dead!

Me smash you face, me stomp on you toes.
Me flash a grin, den break you nose.
You get bashed, into wittle bits.
It hurt more, den you admit.

You cant help it, you no a troll.
It not your fault, but you pay da toll.
Dis da end, of me wittle song.
Get out of me way, I said run along!
Reply With Quote
  #3  
Old 12-10-2010, 09:50 PM
Iblis Iblis is offline
Apprentice
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 47
Default Mitee-Galactic

Dis song be to da beat of "Intergalactic" by da Beastie Boys.
Enjoy. (Time it youself, Mel gotta eat lunch)

Well now....

Dont you tell me to bash
You try steppin an me kick you ass
Im real good at takin out da trash
Maybe its cause I know how ta smash
Thrash for cash to stash
It no change me cause here to mash
From Braggi down to poor old Raash
I beat you up, with my teeth I gnash
Throw you in the water, hear a splash
If you battle me I will slash
People always say me giv em a rash
With my hammer I do lash
Into you head it will crash
Im lookin cool in my red sash
Comin right at you from da right hash
Go on run away, try to dash
It to late, gave you a huge gash!

Mitee are da trolz
Da trolz are Mitee

Anutter dead halfling, anutter dead halfling
anutter dead halfling, anutter dead halfling


Mel and Bork yea we da trolls
Beat you on da head with big poles
Well, forget dat Mel is a droll
ats ok cause Im on a roll
Pass dis way you gotta pay da toll
I eat pixie heads with milk from a bowl
Opps, my bad, stepped on a foal
Stop hiding from me in dat hole
Bork he knows whats the goal
Gonna turn you all into lumps of coal
Nows you chance, hit me in da lull
Gimmie a sec gotta smash dis mole
Noel? King Cole? Make me lol
Mel comin at you like a summa squall

Mitee is da trolz
Da trolz is mitee

Anutter dead halfling, anutter dead halfling
anutter dead halfling, anutter dead halfling

Bash it!
Reply With Quote
  #4  
Old 12-10-2010, 09:51 PM
Iblis Iblis is offline
Apprentice
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 47
Default No Smash Myself

Dis song be da famous troll adaption of "I touch myself" by Divinyis. If you
no know beat to song, it might no make sense. Though once you get to chorus,
everybody will remember it.


Me love to smash
Me want to smash you
Me love to crush
Me want to crush you
Me love to bash
Me want to bash you
Me love to pound
Me want to pound you

Me dont wanna do anyting else
When me tink of smashin me touch meself
Me no want do anyting else
Oh no, no no, no no

Smashing what make me kill stuff good
Bashin what make me feel happy
Poundin what turn puppies into food
No crushin make me feel creppy

Me dont wanna do anyting else
When me tink of smashin me touch meself
Me no wanna do anyting else
Oh no oh no no no
Reply With Quote
  #5  
Old 12-10-2010, 09:52 PM
Iblis Iblis is offline
Apprentice
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 47
Default Da Troll Dance

Dis one is set to da beat and rythum of Digital Undergrounds "The Humpty Dance"
as performed by the ever popular Humpty Hump. A highly acclaimed song, it
is only natural dat me gonna go an cover it.


All right!
Stop whatcha doin'
'case me bout to ruin
dat pretty wittle face dat you used to
I smell funny
but say so an me smash you
so shut up stoopid and get ready to go
Gadder round
Me da new droll in town
And me smashin when I put hammer down
I pop of all da pixie heads I see
If you see a smooshed dwarf you can bet it was me
My name is Mel, sound sorta like Hell
Did I mention dat I can bash real well
And soon it be time to ring you bell
Me ten feet tall, y'all
And just like humpty dumpty
I bash you to pieces whenever it suits me
I like to bash
I like my hammers heavy
I smash you cause you is skeevy
Me sick wit dis, me crack you back
Me so strong it ridiculous
It no matter to me if you pitieous
Hey stop dat, trolls is very ticklish
Yeah I said stop
Now Im gonna mush you
It you own fault I smash you into goo
Me a droll
Dats a remorted troll
One time me was a troglodyte
We trolls go out own dance
Da troll dance is your chance to bash like trolls
(Oh bash like trolls)
Bash like trolls, come on an bash likes trolls
Bash like trolls, jus watch me bash like a troll
You know what me doin, me bashin like a troll
Bash like a troll, bash like a troll
People say 'Hey Mel, you funny lookin'
Dats ok, cause den me start dem cooking
Dey boil, and fry for bout 2 hour
Dat how long me need to shower
I eat em whole see, cause I a troll be
Dats why all da trollettes adore me
Dats right, me always sincere
And when me hit you all you leave is a smear
Me hammer big, uh huh it heavy
Big like a boulder, me still can smash you
I mush all da humans, even de ones named marge
Den I smash all da dwarves cause my hammer is large
Me not stoopid, and you a poop-head
Me make up words, like trollid
All you gotta do is call mel trash
and now you gonna feel me smash
Da troll dance is your chance to bash like trolls
(Oh bash like trolls)
Bash like trolls, come on an bash likes trolls
Bash like trolls, jus watch me bash like a troll
You know what me doin, me bashin like a troll
Bash like a troll, bash like a troll
Now dat me been ramblin like Raash
let me show how it feel ta git smash
check it out, here it comes
Now your limp to da side cause you leg be broken
shakin an twichin, wittle baby, stop mopin
Smack bam crash
people cry 'No stop Mel, dont bash'
Any body else want some?
Come on Mel need some fun
Da troll dance is your chance to bash like trolls
(Oh bash like trolls)
Bash like trolls, come on an bash likes trolls
Bash like trolls, jus watch me bash like a troll
You know what me doin, me bashin like a troll
Bash like a troll, bash like a troll
Reply With Quote
  #6  
Old 12-10-2010, 09:53 PM
Iblis Iblis is offline
Apprentice
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 47
Default Troll Me

Dis song be set to dat classic Nirvana song, "Rape Me". Course, we trolz in no
way suppot or practic dat, but we do fully endorse Smashing.


Smash me
Smash me, me friend
Smash me
Smash me again

Me am da mitee one
Me am da mitee one
Me am da mitee one
Me am da mitee one

Bash me
Bash me agian an agian
Pound me
Smash me, me friend

Me am da mitee one
Me am da mitee one
Me am da mitee one
Me am da mitee one

Me spill out all your gutz
You fall down like big klutz
You insides smell like butz
Me kick you in da nutz

Smash me
Smash me, me friend
Smash me
Smash me again

Me am da mitee one
Me am da mitee one
Me am da mitee one
Me am da mitee one

Smash me
Smash me
Smash me
Smash me
Smash meeeeeee
Reply With Quote
  #7  
Old 12-11-2010, 06:44 PM
Serenity's Avatar
Serenity Serenity is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2008
Location: In your mind.
Posts: 133
Default

Me Like, Me Like Lot!
__________________
What is now proved, was once imagined!
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 08:05 AM.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.